Padfoot Kızlar ilk banyo ne zaman yapılmalı? Göbek kordonunun düşmesi mi beklenmeli? Mustelanın durulama gerektirmeyen sıvısı var kordon düşene kadar onunla temizlemem yeterli olur mu?
Kadifemsii Padfoot ben göbek bağı düştükten 1 gün sonra yıkadım ama su geçirmez bandaj takarak yıkadım. Öncesinde de temizleme pamuğu ve ılık su ile vücudunu siliyordum
Cansudkmts Padfoot benden size tavsiye bebek süngerleri car genital bölgesi koltuk altı boynu sünger ıslatın. Öyle silin derim göbek bağı daha erken düşür düştüğü gün ertesi gün yaptıra bilirsiniz kimseyi dinlemeyin ben dinledim bebeğim 13 günde ancak düştü yıkadığınız için
Annababy Göbek bağı düşmeden yıkamayın enfeksiyon olabilir riske atmayın, benim bebeğimin göbek bağı 20.günde düşmüştü o güne kadar da temizleme mendilleri ile silmiştim.
urazinannesiii Padfoot doktor göbek bağını iyice kuruladığın sürece sıkıntı yok eve gidince banyo yaptırabilirsiniz dedi yaptırdık 5.günde göbek bağı düştü. Ama çoğu doktor da göbek bağı düşmeden banyo yaptırmayın diyor
NariNariKiminYari Padfoot göbek bağı düşmeden yıkadım ben eve ilk geldiğimiz gün yıkamıştım pamukla güzelce kuruladım göbeğini hiç sıkıntı vs olmadı 6. Günde düşmüştü
Annababy Padfoot Kışın doğmuştu açıkçası üzerini değiştiriyordum sık sık ve mutlaka her gün siliyordum. Bu yüzden bir koku olmadı.
Hasmeftun Padfoot 1 haftada düştü annem kardeşlerimi ya da yakında olan yeni doğan tüm bebekleri göbek bağı varken yıkıyor hiç bir problem olmadı şükür
Goktugbey Padfoot su değmezse daha erken düşer siz silebilirsiniz bu arada . Bir hafta içinde de düşüyor zaten
Alparslan616161 Padfoot ben kırkı çıkana kadar yıkadım anne karnında hissedyrlar hala suyla büyür dediler 10 günde düştü göbek bağımızda.
VERA19 Padfoot İki bebeğimi de göbeği düştükten sonra yıkadım,doktorumuz bu şekilde önermişti. Padfoot Mustelanın durulama gerektirmeyen sıvısı var Bu şekilde de silinerek temizlenebilir yıkanana kadar☺️