Önceden hipp combiotic kullanıyorduk maddiyattan dolayı sma optipro aldıkx hipp kullanırken kzıım 1-1.5 saat aralıklarla 60 cc mama içiyordu. Simdi 3 saatte 60 cc zor içiyor. Emzik hiç ağzına almayan bebek emzik almaya başladı emzikten mi azaldı yemesi mamadan mı anlamadım. Başına gelen var mı?