Merhaba hanımlar, sizlerden bi konu hakkında bilgi ve yardım alacaktım, ben ilk gebeliğim gerçekleşti şuan kızım 14 aylık 2.çocuğu istiyorum ama 2 3 defa denememize rağmen olmuyo acaba sebebi nedir bilgisi olan var mı ya da böyle bi durumu yaşayan ? Normalde adetlerim düzensizdir 2ayda bi olurum Kısa sürer, yani endişeleniyorum çocuğum olmayacak mı diye fikri olan varsa lütfen yazsın 🙏