Valla şuan belki bizim gibi olmak isteyenler olacaktır ama aynı dertten bende muzdaribim.
Zayıfım 2sezeryan doğum yaptım 2.seserynimi 8ay önce yaptım 46kiloyum yiyorum da ama vücut yakıyor sağlık sorunumda yok. Hatta cevremdekiler ben sen kadar yesem 100kilo olurum diye söylerler yani. Ben yıllardır çözüm bulamadım ,🤔