Merhaba kızlar kızım 15 aylık yumurtalığının birinden birden fazla kist olduğunu söyledi doktorumuz yarın hormon testi yapılacak en büyüğü 8 milimetreymiş yaşına göre büyük dedi doktor korkuyorum kötü bir şey çıkacak diye başına gelen oldu mu böyle bir şey