Kızlar bebeğim 1 yaşına giricek erken doğdu zaten pipisinde sorunumuz var hipospadias . neyse bebeğim aetik çok huysuz hiç durmuyor ağlıyor gelişmiyor çocuk doktorumuz sünnetini yaptırın dedi daha gelişir dedi bizde gidicez bu süreç nasıl geçiyor nasıl ilerliyor acaba ben bilmiyorum beni neyler bekliyor biz artık pipsinden huyuszlandigini düşünüyoruz bilgisi olan varsa lütfen yazabilirmi acaba