Zeynepnazinannesi Minnakbebis Canım ben onun için doktora gittim ağıryordur baktı bişey yokmuş meğer uyku göstergesiymiş o belki sizinde o şekildir. Şimdi uykusu geldi mı eli hemen yaa gözüne yaa kulağına gider
Aslihannazli Minnakbebis ya kulağında enfeksiyon var ya diş çıkarıyo ya uyku sinyali veriyo annesi kulak ağrısı çok zordur hiç ihtimalle hareket etme bence bi doktora git benim kızımın da oldu antibiyotik kullandık geçti çok şükür
Oguzunannesii Minnakbebis cok ağlıyorsa kızarıklık yani iltihap olabilir. Aşırı aglamiyorsa diş çıkarıyor olabilr çünkü dis sinirleri kulagada etki ediyormuş
Minnakbebis Zeynepnazinannesi evet evet uykusu vardı direniyordu doğru .. gün içinde dokunmuyor çünkü uyudu şimdi zor bela
Minnakbebis Aslihannazli belirtisi neydi pekii evde tekim eşim işte ondan ilk önce buraya yaziym dedim