Kızlar bugün 17 ğün oldu utanarak soruyorum kusura bakmayın bugün 17 ğün oldu ama hala dikişlerim ağrıyor bir kaçı düştü sadece rahim içinde hala şişlik var sanki rahmim dışında gibi dışarıdan çok belli şiş ve mor duruyor sanki normal mi böyle olması