Arkadaşlar 2 gün önce rotavirüs aşımızı yaptırdık malum aşı ağızdan şırıngayla alınan bir sıvı şeklinde.. perşembe gününden beri bebeğim biraz sanki huysuz ve kesinlikle her dakka meme isteyen memeyi alan çocuk şimdi sadece aşırı acıktığında alıyo gıcık oldum bekliyorum yarında aynısını yaparsa doktora sorcam .. sizdede aynısı oldumu çocuğumun acaba ağzının tadımı bozuldu o sıvıyla(aşıyla) o yüzdenmi meme reddi🤔 umarım öyledir bu arada bebeğim 3 aylık.