Merhabalar bebeğim Kasım ayında 6 aylık oluyor ek gıda sürecimiz o zaman başlıyor. Yaz meyvelerini kaynatıp kavanozlasam zamanı geldiğinde bebek irmiği ile mams yapıp kullanabilir miyim acaba? Sizler nasıl yapıyorsunuz? Mevsimi geçmeden kayısı şeftali vb meyvelerden yapmak istiyorum fikir verir misiniz 😇 tabi bu düşüncem yanlış mı bilmiyorum yargılamadan önce acemi anne olduğumu belirtmek isterim 😂🥰 teşekkürler şimdiden 🤎