Benim gogusum hep yumuşak sadece ilk 10 gün sertti sonra göğüs terbiye oluyor yani çocuğuna göre süt birikim oluyor şuan kızım 59 günlük mama vermedim göğüslerim hep yumuşak 3.400 çıktık hastaneden şimdi 5.800 yani sütünüz vardır sadece gogusunuz artık terbiye olmuştur cocugunuzun emme saatine sıklığına ve çekim gücüne göre artık alışmıştır göğüs süt üretimi