Meneksehatat Haftaiçi akşamları ve hafta sonu tam gün olmak üzere eşimle geziyoruz. Onun arkadaş grubu var şehir içi ve şehir dışına gezmeye gidiyoruz sürekli. Onların da çocukları var, bebeğim 7 aylık pek anlamasa da çocukları izleyip seviniyor. 🥰 Bebekli arkadaşlarım olmasına rağmen görüşmüyorum çünkü bebeğimin gündüzleri dışarı çıkıp hava almaya , etrafı izlemeye ihtiyacı var. Gündüzleri ben dışarı çıkıp hava aldırıyorum, eve gelip yemek yiyoruz. Eşimle tekrar çıkıyoruz dışarı. Her bebek aynı mı bilmiyorum bizimki sokak seviyor. Ailelerimizle bile kafelerde buluşuyoruz çünkü ev ortamlarında ağlıyor. 😀