Asiaaaa 8yaşında büyüğüm, ortanca 7 yaşında küçüğüm 15 aylık….
büyüğü bebek arabasına koysanız küçüğüde kanguruya koysanız böyle bi yol izleyebilirsiniz ikiside daha küçük olduğu için evet zor olabilir sizin için en azından bu şekilde markete veya parka gidebilirsiniz 2 yaşındaki bebeğinizi parkta oynatırken 4 aylık bebeğinizi o arada bebek arabasına da koyabilirsiniz 🌸