YavuzCagan Miran47 ateşini ölçtünüz mü ? Vucuda göre kafa sıcaklıgı bı tık fazladır normalde ama ateş gibi diyorsunuz ateşi cıkmış olabılır
Gulra Kaç çıkıyo ateşi bnim bebeğiminde şusn kafasından ölçüyorum 37.3 koltuk altından 36.7 ama bn doğduğun beri hergün ölçerim genekde kafasından 36.8-37.0 gider gelir bueası çok sıcak ondan olabilir mi ki