glsmurz
Merhaba. Öncelikle çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Oğlum 10 aylık, karaciğer enzim yüksekliği nedeni ile testler yapıldı. Hepsi sonuçlanmadı henüz ama cmv igg 49,6 pozitif, igm zayıf pozitif çıktı. Aslında bu sonuçtan önce enzimleri çok yüksek olduğu için yatış verdiler, araştıracağız yatıralım dediler, ancak henüz yatırmadık. Sonra da bu tahlil pozitif çıktı. Pazartesi yine gideceğiz. Size bir kaç sorum olacaktı. Yanıtlarsanız minnettar olurum. Bizim enzim yüksekliği sorunu 1 ayı geçti devam ediyor. Hastanede yattığınız sırada çocuğunuza ne tür bir tedavi uyguluyorlar? Yani bu virüsün bir ilacı yok sanıyorum? Çocuğunuz şimdi iyi mi? Her şey yolunda mı? İnşallah öyledir 🙏🏻 Yayma diye camda yapılan bir test var. O testiniz hastalık sürecinde yapıldı mı? Sonucu nasıldı? Hücrelerinde bir anormallik var mıydı? Çocuğunuzun kan testleri ne kadar sürede bir tekrarlanıyor ? Şimdiden çok teşk ederim. Kafam çok karıştı, buraya girdim sizin yazdıklarınızı okuyunca da sorma ihtiyacı hissettim. 🙏🏻Kusura bakmayın yorduysam affedin 🙏🏻