Esmermelek Bende sezaryen oldum yeni daha dün doktora gittim dikişlere baktı. 40ın çıkınca gel alttan muayne ve ultrason yapıcam dedi. Alttan bakmasının sebebi rahimin ordaki dikişin de durumuna bakıyor ve rahmin genel durumuna bu zaten önemli bir kontrol bence.