Uuy oyun grubu yada yarım gün kreş düşündünüz mü? benim kızımda 2 ay sonra 3 yaşına girecek ben yazdırdım bu sene çünkü evde yetemiyorum arkadaş istiyor ki 10 aylık kardeşi var ama yaşıtlarını istiyor ve devamlı annem bende okula gidicem benimde öğretmenim var diyor yeğenim 3,5 yaşında yaz okula başladı çok merak etti okulu