Merve_54 9 aylığa kadar bekleriz demişti bana doktor 8 aylık gibi desteksiz uzun süre oturamıyor diye goturdugum zaman , 9 aylığa az bi zaman kala kendisi yatarken bir an da kalkıp oturmaya falan başladı sonra süründü sonra emekledi derken şimdi yürüme çalışmalarındayız 😊 yani diyeceğim o ki biz anneler pek bi tez canlıyız herşeyi hemen yapsınlar istiyoruz 🤭😂 zamani vakti gelince herşeyi bir bir yapıyorlar annesi telaşlanma ❤