Kızlar merhaba 35 günlük bebeğim var çok emiyor günde 8-9 kez çiş 6-7 defa da kaka yapıyor normal mi birde emdikten sonra mama versek onu da alıyor doyduğunu halen hissetmiyor olabilir mi başka bi sorun mu var acaba bir aylık kontrole gittiğimizde doktor kilo alımı normal gelişimi iyi dedi böyle bi durum yaşayan var mı acaba