Benim bebegm de bugün tam 4 aylık . Aynı durumdayız canım. Mememe yaklaştırınca başlıyor ağlamaya. İlk önce sakinleştir kucağına al yavaşça memende vermeden tut ,o istesin. İstemezse uykudan uyanır uyanmaz ver uyku sersemi emiyorlar . Ben gündüz uykusundan sonra mutlaka emziriyorm ve o sırada sağıyorum . Emmezse şırınga ile veriyorum. Usanmadan uğraşmak lazım