oykumoms 1 aylık kızım 24 saatir kakasını yapmıyor doktor 10 güne kadar normal dedi ama bebeğim uyuyamıyor karnı şiş ıkınıyor kıvranıyor kızarıyor ağlamaya başlıyor her yolu denedim ne yapmam lazım bilemiyorum artık tecrübeli olanlardan bilgi alabilir miyim
iremnr oykumoms probiyotik damla kullanmıyorsanız mutlaka başlayın derm. En geç 1 hafta yada 10 gün içinde bebeğin kakasını düzenliyor. 4 aylık hala kullanıyorum 2 yaşına kadar da kullanacağım
Selin1234 oykumoms çörek otu tavada kavurun biraz havanda dövün veya ronda dan çekin hakiki zeytinyağı nin içine koyun ve bir iki çay kaşığı her etmeden sonra yada mama dan sonra verin dovmedende koyabilirsiniz
Meryemasena2 Benimkide ikinarak yapıyor bazen sancilandigi zaman zinco. Veriyorum zinco bağırsak düzenleyici iyi geliyor
oykumoms Bilgesmoms eskisi gibi beslenmiyor örneğin geçen hafta 60 cc mamayı güzelce içerken şuan 25 30 zor çok zor içiriyorum iştahsızlaştı
Bahar8686 oykumoms probiyotik damla kullanmistik faydası olmuştu. Onun dışında, karnına masaj yapabilirsiniz, bacakları ile bisiklet çevirebilirsiniz. Geçiyor gidiyor hepsi dün gibi