Bebeğim geçen hafta ilk dişini çıkarmıştı. Öncesinde de 1 hafta ishal olup pişik olmuştu. Diş çıkınca demekki ondanmış demiştik. Şimdi yine ishal ve pişik oldu durduk yere. Zaten ishal olunca hemen pişik oluyo. Bi an da oluyo bide. Acaba bu diş belirtisi mi bilemedim 11.5 aylık