Kızlar bebeğim 1 ay 26 günlük yaklaşık üç gündür gündüzleri uykuya dalıyor ançak 10 dk uyuyor ve uyanıyor yada sürekli uykusunda kıpırdanıp duruyor sonrada ağlamaya başlıyor emdirmek istediğimde de çığlık çığlığa ağlıyor gerçekten çıldırıcağım artık sizdede bu durum oldu mu? Bunu yaşayan var mıdır geçici mi süreç midir?