İlk defa düdüklü kullanacağım 16.30 da et i suyu tuzu koydum kapattım 2. Derecede pişmeye bıraktım. Ama ne zaman altını kısacağım ne zaman kapatacağım bilmiyorum.
Annemin düdüklüsünden böyle indirecek bsey vardı bunda yok bilenler yardımcı olursa sevinirim 🫶