Deletedmom280 Kızlar kelımenın tam anlamı ile bıktım ve yoruldum her gun yap dok yap dok yememesı ve insanların sureklı bir laf demesi gercekten yoruldum artık ne olur care bulan banada desın
Yaseminnnnnnnnnnnnn Deletedmom280 sanırım bununn çaresi yok. Benim kızımda 11 aylık. Ama yok yemiyor. Hergün mutlaka en az 3-4 öğün yapar 3-4 öğün de sinir krizleri geçiririm. Artık tükendim bende çok yorucu yıpratıcı bir durummuş bu yemeyen bebek. Ama vazgeçemiyorsun asla. Devam. Çok fazla üstelemek ağlarsa asla üstüne gitmemek gerek sadece iyice soğutup korkutmamak için.
Deletedmom280 Yaseminnnnnnnnnnnnn doktra gotrdm kılosu boyu gelısımi İyı bnm yapabılcgn Br sey yok diyor ama su lanet olası toplum baskısı
Yaseminnnnnnnnnnnnn Deletedmom280 toplum baskısı yüzünden üzülüyorsan boşuna. Ancak eğer bebeğinin yeterli ve sağlıklı beslenemediğini düşünüyorsan seni anlayabilirim. Kim ne demiş, kimene...
Sevda6767 12 aylık ve yemiyo ben de krizlere giriyorum ama yapılacak hiçbir şey yok keyiflerini bekleyecez
Yaseminnnnnnnnnnnnn Deletedmom280 9 aylıklen 9200dü. Ama şuana kadar hiş kilo almadı, aksine verdi bile. Diş çıkarmaya başladı daha yeni 2.dişi çıktı. Ama tartısını bilmiyorum güncel.
Sevdasoylu Kız kardeşimin oğluda hiç yemiyordu emmeyi kesti öyle bir açıldıki iştahı şimdi sürekli elinde bişeylerle dolaşıyor😂😂 komşumun oğluda yemiyordu ondada geniz eti çıktı aldırdıktan sonra iştahı açıldı çocuğun.