Hanımlar selam bebegım ust dıslerını cıkarıyor sag ust beyazlıgı baya belırgın ama ne zaman patlar bır fıkrım yok alt dıste hıc yormamıstı ama bunda baya yoruluyorum sureklı meme ıstıyor uykudan once beyazlık belırgın sekılde olduktan ne zaman sonra dıs patlat genelde fıkrınız varmı