Sfybsfyb Ben dogumdan sonra eve geldim 2 hastanede kaldim 3 eve geldik gunduz bebek iyiydi ama aksama dogru aglmalar basladi emziriyorum emiyor ama sut gitmiyormus mastit olmusum bilemedim Bende neyse esim geldi o oyalamaya calisti olmadi hele ilerleyen saatlerde bas bas bagiriyor Bende doydu sandim anlamadim yani Bende bir de sezeryan acisi var neyse esim o gun sabaha kadar kucakta pis pisladi ama hic uyumamis bebek benim cok agrilarim vardi neyse Sabah doktora gittik kilo boy bakildi bu cocuk ac demisler hemen mama vermisler o gun cocuk benim yuzumu yiyecekti agladim ahladim anneligin dibe vurusuydu ☹️ Sonra nette cok arastirdim ac olmayan cocuk rahat uykuya dalar falan diye yazilar okudum ama illa oyle demiyorum benim hikayem boyle simdi uykusu gelince rahat daliyor ama kuzenim silikon meme ucu Ile cok huzursuz emiyordu onu blyrm