Benim bebeğim de bir aylık doğduğundan beri veriyorum wee nin damaklı olanı tutmuyor ben veriyorum geri diliyle ittiriyor ama avent den çok memnun kalanlar var hemen tutuyor diyorlar onu deneyeceğim oda pahalı tutmazsa bide orası var diyorum kararsizim