ZeynoGulsum Bebeğim 1 aylık, tatile geldik ve geldiğimizden beri kaka yapmıyor normal mi sizce? Hava değişiminden midir?
Wanderlust ZeynoGulsum 2-3 gunde de yapmayabilir zorlanmiyorsa sikinti yok hergun yapicak diye bir kural yok anne sutu alan bebekler 10 gune kadar yapmamasi normal kabul ediliyor endise etmeyin
Bebegim_28 ZeynoGulsum 1 hafta kadar kaka yapmaması normal merak etme🤭biz de geçen 2 gece 3 gün tatile gittik geldiğimizin ertesi günü yaptı 3 gün boyunca hiç yapmadı 🤷♀️🤭
Sblatc ZeynoGulsum benim ilk aylar günlerce yapmadığı oluyodu. Sadece anne sütü alıyosa 1 hafta yapmaması normal
Nurselihiranur Sık sık emzir cnm susuzluktan da olur poposunu kontrol edin mutlaka çatlak vs var mı emzirmene rağmen yapmıyorsa 1 haftaya kadar normal yenidoğanda birde sen boooollllca su iç benm bebeğim 9 aylık ne zaman az su içsem bişi çıkıyo😂
Masalhilal Sblatc benim ki de 2 aylık yarın 1 hafta olacak yapmadı hâla gazını yapıyor kaka yok ama çok ıkınıyor çok canı yanıyor belli bide çok ağlıyor yapamıyor çok moralim bozuluyor yarın doktora götürücez bakalım ne diycek çok üzülüyorum yalamadıkça 😔