Minikoglusumatlas Yenidoğan banyo sıklığınız nedir havalar çok sıcak olduğu için çok terliyor yıkasam hasta olur mu diye korkuyorum
Elika00 Minikoglusumatlas hiçbirşey olmaz benim bebem şubatta doğdu her gün yıkadım hala da hergün yıkıyorum. Bebek suyla büyür derler. Kasları sürekli uzadığı için sıcak banyo rahatlatır. Tabi siz bu havalarda çok sıcak yıkamayın
Deletedmom27337 Minikoglusumatlas geçen yıl bu zamanlar sabah akşam yıkıyordum aşırı sıcak terliyor die 🙈
Minikpokatall Minikoglusumatlas Haziran’da dogdı göbegi düştü günden beri hergün yıksrım şapka takıyorum saçları kuruyasıya kadar şuan 2 aylık
SunnyG 1 Temmuz doğumlu. Her gün yıkıyoruz. Ama gün aşırı şampuanlıyoruz. Gündüz tek başıma cesaret edebilsem bir de ben öğlen yıkayacağım. Yapış yapış oluyor çocuk.
Melekbas Minikoglusumatlas nisanda dogdu gun asiri yikadim hava 26 derece oldugu zamandan itibaren hergun yaptiriyorum hava sicak hergun yaptirabilirsinix rahatlar