brnidldfn 5 sene önce bazı sebeplerden dolayı okulu bırakmıştım şuan tekrar o şehire gitme ihtimalim var ama devam edebilir miyim bilmiyorum, öğrenci affı falan çıkmış ama pek bişey anlamadım. Bilgisi olan varsa yazabilir mi 😊 şimdiden teşekkürler
Katya brnidldfn genel af çıkmış diye okumuştum geçenlerde benimde kaydım silindi ger dönerim diye düşünüyorum