47 günlük bebeğim var doğumdan 3 gün sonra göğsümdeki yaralardan dolayı silikon uç kullanmaya başladım.Artık yaralar geçti dün bebeğime bıraktırmak istediğimde memeyle kavga etti resmen uçsuz almadı ucu takınca emmeye devam etti.İnternette keserek bıraktırın yazıyor deneyen var mı acaba işe yarıyor mu kesin çözüm mü ona göre deneyeceğim bebeğimin kafası daha cok karışmasın