Edagg 9. aya giriyoruz, bırakamadık. valla benim psikolojimi bozmaya başladı bu instagramdaki uyku eğitimcileri. benim bebeğim emerek uykuya geçebiliyor. ben de isterim 2 pışpış yapıp yatağında uyusun ama olmuyor. yok uyku matematiği yanlışmış, yok meme en kötü en büyük destekmiş… napalım olmayınca olmuyor. dünyanın parasını da istiyorlar eğitim için. imkanı olan var olmayan var. ben desteksize geçemedim, bilmiyorum nasıl geçeriz😔