Bebeğime test yapıldı pozitif dediler 1 gün boyu 38ustu atesliydi bende muayene oldum acilde ama doktor antibiyotik verdi test yapmadi fakat cocuk doktoru bebek pozitif sizde oylesinizdir dedi emziriyorum sadece parol içiyorum kızımın atesi bugun düşük ama agliyor bazen emmiyor ek gida almıyor su içiyor hep.
Ben bugün ateslendim 38lerde sadece parol ve boğaz spreyi.
Neler önerirsiniz ne yapmaliyim