Kızlar oğlum 2 yaşında tam ve hala akşam uyumadan önce 5 tahıllı ile yapılan mama yı yiyor( akşam yemeğinide yiyor) ama cok değil cok severek yiyor..bend kilosu düşük diye seviyor diye yediriyorum,bi kaç kez süt verdim gece rahatsız etti.Sizler ne yapıyorsunuz uyumadan önce? Mamayı bırakmalı mıyım?