Miniminim Kizlar 5 ay 20 günlük bebegim. 3.5 4 aylıkken yaklaşık söylemeleri başlamıştı. Ama 1 aydir sesi çıkmıyor desem yeridir ev kalabalıksa arada mırıldanarak soyleniyor o kadar. Bu normal mi sizce
rua_da_senhora_das_verdades Miniminim normal. Bu şekilde duraklama dönemleri oluyor. Bu süreçte gözlem yapıyorlar. Yakında baba dede gibi hecelemeler yapar. Sonra tekrar duraklama. Sonra kelime artışı vb şekilde devam eder.
Mistikestik Miniminim aynı şey için ben post açacaktım 3 4 aylıkken agulardı türlü sesler çıkarırdı asala suzmazsı şimdi 5.5 aylık sadece arada çığlık atıp mırıldanıyor ama eskisi gibi agulamıyor hatta hiç agulamıyor yalnız değilim demek 😊
Haffuse Benim kizimda da duraklama donemi olmuştu… Diş sikintisi baslamistir belki o yuzden de, kizim 5 ⁵ aylikken dis cikardi, patladiktan sonra tahatladi,simdi 6 aylik olduk, mirildanlara basladi…