Minikoglummm Salı günü test verdim ayin 2 sinde ayin 9 na kadar karantina da kalmam gerekli diye bir mesaj geldi 9 dahil mi ben ne zaman çıkabilirim?
Nltka Ben karantinadayım . Çarşamba test verdim haftaya çarşamba bitecek dediler bana . Hayat eve sığar da da öyle görünüyor