Tamtam52 Kızlar adetim 7 gün gecikti test yaptım negatif çıktı ilk kez böyle bir sey yaşıyorum hamilelik var mıdır acaba
Merve_bolat Tamtam52 pskolojik olabilir test yapıp negatif çıktıysa neden olmadım diye kafaya taktıysanız ondan da olabilir
Tamtam52 Deletedmom_73 2.5 yaşında oğlum doğumdan sonra düzenli adet gördüm her ay bu ay 7 gün gecikti hazır testlerden aldım yaptım negatif çıktı kafam karıştı
Tamtam52 Almondeyed belki başına böyle bir sey gelip hamiş olan vardır çünkü yeniden anne olmak istiyorum merak ettim sordum