btlsmydgn Merhabalar, bebeğim 2 aylık. Doktorumuz gaviscon infant verdi çok kustuğu için. Şase şeklinde olduğundan dolayı nasıl vermem gerektiğini bilemedim. Bu arada bebeğim sadece emiyor. Kullanan anneler yardımcı olursanız sevinirim