karliozlem Ağlayarak veriyorum artık neler yaptım geçmiyor kesin geçiyor dediğiniz bişey varmı emecek diye korkuyorum
Semaa_ayar karliozlem bebeğim bugün iki aylık oldu. İki aydır ağlayarak emziriyorum bi toparlayacak gibi oluyor ertesi gün yine aynı. Uyanacak da emecek diye ödüm kopuyor. 🥺 emzirme ne zaman keyifli hale gelecek diye bekliyorum ben de burda gördüğüm her şeyi yaptım 😥
1Seyma karliozlem kara lahana yapragi koyun dolapta ve sogumuş olsun ilk süreçte ben 20dk bir değistirdim sütyen ile tenim arasina koydum inşallah sizede şifa olur
Asafveannesi1 karliozlem gümüş kapak canım gecirmesede nemli kalmasını sağlıyor bende senin gibi ağlayarak verirdim bütün ünlü markalarin kremlerini kullandım zeytinyağı tahin yağı hatta çikolata sür demişlerdi onu bile yaptım gene aynı intihap oluyordu sürekli bir aydır gümüş kapak kullanıyorum gece de hiç çıkarmıyorum en azından süt dolunca ona birikiyor hala yaralarım var geçmiyor ama ağlamıyorum en azından
Bercestee karliozlem göğüs ucum neredeyse parçalanmıştı. Ağlamaktan içim dışıma çıkıyordu ona rağmen emziriyordum yavrumu. Mavi kutulu hametan çare oldu bana. Kesinlikle öneririm
Elife05 Valla ne kahana nede baska bısey,net en ıyısı anestol krem.doktorum verdı.dırek agrısını acısını alıo.suruyorum tutabıldıgım kadar tutuyorum memede,sonra memeyı verecegım vakıt yıkıorum ucunu.cok rahat ettım.bnımde cok kotuydu.
Alyamiraa Ne kullandıysam geçmedi ucu kopacaktı neredeyse en son çare doktora gittim karbonatlı su ile her emzirme öncesi sonrası temizledim ve bi ilaç yazdı 3 güne toparladı çok şükür bence beklemeden doktora gidin