Merhaba,
6.5 aylık oğlum var, artık göğüslerim terbiye oldu. Fakat son 1 hafta içerisinde 2 günde bir sağ göğsümde bir sertleşme oluyor, oğlum emdikçe sonrasında sağım yapıyorum yavaş yavaş azalıyordu. Bu sefer geçmedi hala bi yumru ve ağrı var. Süt kanal tıkanıklığı sanırım. İlk defa başıma geldi neden olmuş olabilir? Hangi doktora görünmeliyim?