Basak23 Kızlar merhaba bebeğim 2,5 aylık 5. Ayından sonra uyku eğitimi almayı düşünüyorum eğitim alan anneler memnun kaldınız mı sürecinizi biraz paylaşır mısınız
ogretmen61 Basak23 7 aylıkken almıştım şimdi 2.5 yaşına girmek üzere çok memnunum. Kesinlikle alın sema çakıcı akçadan aldım
Nurselihiranur Basak23 bebeğiniz henüz küçük tracy hoggun kitabını alıp uygulamaya başlarsnız sonradan uyku eğitimine gerek kalmaz kendiniz vermiş olursunuz ve inanın çok daha kolay olur🥰
Zeynep4646 Basak23 ben Melodi uyku Gül’den kazancı dan alıyorum 900 lira kendisi çok naif anlayışlı sabırlı bir hanımefendi herşeyi detayıyla anlatıyor ve çok destek oluyor kesinlikle tavsiye ederim 900 lira veriyorsunuz ama hayat kalitenix artıyor ailecek
F2411 ogretmen61 . Birşey sorsam biz de eğitimdeyiz 9.gün Bebeğim 5 ay 9 günlük. Hastalık ve dişte bozulur mu korkuyorum bu kadar emek.
japonicamother Zeynep4646 merhaba ben bebeğime tek başıma uyku eğitimi vermeye çalışıyorum saatler konusunda çok sıkıntıdayım o an uykuya devam mı ettirmek yoksa kaldırmam mı gerekli bilemiyorum gün içinde uykuları yetişmiyor 6 aylık acaba siizn uyku eğitimciniz gün içinde mesajlaşma soru sorma hakkı var mıydı
Anneko Zeynep4646 bizde Gül’den hanımla başlayacağız süreciniz nasıl ilerliyor memnun musunuz bebeğiniz alıştı mı ayy çok heyecanlıyım
ogretmen61 Yusaydef şuan paketleri var ben alırken 100 tl idi😊 instagramdan bi bakın görüşün isterseniz
Zeynep4646 phedra ilk.baslarda yatır kaldır yapıyordum ama sonrasan değişiyor yavaş yavaş destekler kesiliyor bebeğin durumuna göre ilk günler de evet ağlıyor bı bir gercek ama uyumazken de aynı ağlıyordu en azından şimdi huzurlu uyuyor
phedra Zeynep4646 ben de böyle düşünüyordum nasıl olsa uykuya dalmak için de ağlıyor diye ama meğersem o zaman sadece mızırdıyormuş yatır kaldırda inanılmaz çok ağladı sakinleşmesi bile çok uzun sürdü o yüzden vazgeçmiştim. teşekkür ederim🙏🏼
Zeynep4646 japonicamother evet tabiki her ayrıntıyı veriyor zaten başında sabah 8 akşam 9 da mesajları cevapliyor
Atlasalinandme Aleynaa1 demek ki buna bebiş ve siz hazır degilmissiniz belki ilerleyen aylarda yeniden denersiniz.. bişey merak ettim 5 gün hiç azalmadı mi ağlaması, acaba destek mi verdiniz
Zeynep4646 Anneko çok memnunum bugün 6. Gün artık ağlamıyor bebeğim sadece saatleri uyku uzatmalarini yapmaya çalışıyoruz ama memeyle uyuyordu memeyle uyumayı unuttu bile kendi kendine güzelce uyuyor
Anneko Zeynep4646 ayy hayırlısıyla darısı başıma olsun inşallah çok sevindim adınıza minige de maşallah
Aleynaa1 Atlasalinandme ya şöyle tam alıştı pış pış pat pat la uyuyordu bu sefer onu kesmeye kalkınca dehşet bi ağlamalara başladı yani ilk zamandan bile fazla çünkü son evreye geliyorduk artık onun o ağlamasına dayanamadım yoksa ilk güne göre azalmalar çok çok iyiydi özellikle gündüz uykularında arrık dalma süresi 5 dakikaya bile düşmüştü. Çok hevesliydim çok umutluydum yapıcğaıma inanıyordum ama olmadı üzgünüm 😔
Zeynep4646 Atlasalinandme bebeğim hala emiyor iki kere rüya öğünü yapıyoruz onun dışında bölünmeler olsa da kısa süre de kendiliğinden uykuya dönüyor