Babymommssss https://imgyukle.com/i/VAzrlG Bebeğimin bacağında böyle kuruluk var sebebi ne olabilir ki acaba ne kullanmalıyım bilginiz var mı kızlar
oneboytwinmom Babymommssss egzama desem egzama deil.. bence dr a göstermelisin bir de yayılırsa başını alamazsın
Ygznfs Babymommssss benim oğlumda da 6-7 aylıkken çok oluyordu bacaklarında. Cildiyeye götürdüm sürekli nemlendir dedi. Özellikle banyo yaptırdıktan sonra dedi. Sonra geçti. 20 aylık hala banyodan sonra nemlendiririm birdaha olmadı
Dlshnn3 Babymommssss kaç aylık Yenidoğansa normal bizdede vardı bacaklarda kollarda zeytinyağı şurup nemlendirdim 2 aylık olduk geçti