covirgin kızımın da 1 haftayı geçti bezi çıkardığımız. Ben ilk bir hafta geceleri hep bezledim, hem benim gece ortasında defalarca kalkmaya halim yok diye, hem de kızım ıslak kıyafetle kalmasın diye. Ama sonra çevremdeki herkes gece de bezleme aynı zamanda öğrensin deyince 1 hafta sonra gece de bezlemedim, 3 gecedir bezsiz yatıyor. İlk gece altına yapmıştı, sabah 7 de uyanınca gördüm. 2. gece yapmadı maaşallah. Sabah 6 da uyandı seslendi, odasına girdiğim gibi kıyafetini kontrol ettim kuru, hemen tuvalete götürdüm. Biraz zor oluyor tabi ama sanırım gece de bezi çıkarmak daha iyi. Ben yatağına alt açma bezi serdim boydan boya, üstüne de tekrardan bir çarşaf, böyle de önlem almıştım