Ruya011 evet çok haklısınız, annelik işte en ufak bir şeye hemen panik yapıyoruz. Ama aşıdan önce ki günleri düşünün. Siz benden iyi bilirsiniz otizm sonradan gelişen bir durum değil, içinizi ferah tutun. Benim ikizlerim var 11,5 aylıklar hala bazen yapabiliyorlar bu hareketleri bugün öğrendiği hareketi yarın unutuyorlar ya da aynı sizin durumunuz gibi bazen isimlerine tepki vermediği anlar olabiliyor.