Elifdm Merak ediyorum her yerde aile büyüğü falan yazıyor ama benim kimsen yok burda şuan kendim yapsam olmazmı
Znurr Elifdm tüm aile büyüklerimizin içinde ben yaptırmıştım. Böyle şeylere inanmam ama aile büyükleri yaptıralım demişlerdi, yaptırdık.
Wanderlust Elifdm 40 cikma anne acisindan vardir bebek icin birsey yapmaniza gerek yok hurafe. Ozeniyorsaniz tabi ki kendiniz yaptirin kimseyi cagirmaniz gerekmez🌸
Bebegim17 Elifdm öyle alışılagelmiş ama saçmalık. Büyükler kendilerini önemli hissetmek istiyor işte. Siz yapın mis gibi oh. Keşke benim kızıma da ben yaptırsaydım
Smehtap Elifdm böyle şeylere inanmadığım için, 2 gunde bir yıkıyodm kızımı 39.gunune denk geldi yine kendim yikadim 😀 Yani o tarz şeyleri yapmadım
Derya-Anne Elifdm çok saçma kızımında oğlumunda kırkını eşimle beraber yıkayıp çıkardık sonrada ben girdim kirklandim bitti gitti. Hem kırklanma bebeklere değil anneye uygulanan bisey ama eskilerden alışılagelmiş bi olay sadece
Prensannesiyimm Elifdm Bana temiz birisi yaptırır dediler ben pek inanmam ama yine de kaynanam yıkadı heveslendi çünkü kurmak istemedim siz kendinizde yikaya bilirsiniz