asdfgs şöyleki ben kakasında kan gördüm bebeğim 2.5-3 aylıktı. Süt alerjisi diye alerji mamasi başladık fakat pekmez ile verebiliyordum hem kusma hem ishal yaptı. Aksam doktora gidene kadar normal mama kullandım cok şükür bir daha kan görmedim. Doktorumuz ben de laktoz intoleransi olduğu icin oglumda da olabileceğini dusundu ve damla verdi. Test için alerji doktoruna götürdüm bana avuç avuç kan gelmediği sürece sıkıntı yok dedi. Test isterseniz yapalım ama cani yanmasın dedi. Normalde 4 ay 10 günlükken bıraktım kullanmayı fakat 2-3 gun sonra tekrar şikayetlerimizi arttı. Mama içerken karin guruldaması gibi. Doktorumuz da 1 yaşına kadar kullanalım dedi. 10 ml olmasi lazım ne yazik ki her mamaya kullandığım icin 1 hafta gidiyor. Geçen gün aldim eczanede 125 tl idi. İnternetten söyleyeceğim daha önce soylemistim. Herhangi bir sinir yok sadece her mamaya maksimum 4 damla dedi doktorumuz.