neslicanben Kuzum11 eğer fiyat sınırlaman yoksa dyson al derim. Bende çok araştırdım en sonunda baya bekleyip biraz ben biraz eşim üstünü tamamladı dyson aldım. İyi ki diyorum. Dyson muadillerinin hepsini araştırdım philips 2. Tercihim olurdu ama.
kucukcivcivimm Kuzum11 Geceb magaza calisabi eloxtrolux onerdi motoru asagida guzel cekimi ve ozellikleri iyiydi ama bi dyson degil. :))
Asyaveannesi04 Kuzum11 ben yakın zamanda dyson alacağım arkadaşım almış yatakların içinden çıkan toza inanamadım 😳
eylul19 Kuzum11 phılıps aldım bır kac gun once .supurgemde o markaydı .cok asırı memnunum kolaylık sarjıda cok uzun gıdıyor.sureklı supuruyorum batan yerlerı