Son 1 haftadır ishal ateş yaşadık doktora gittik antibiyotik calbol pedifen tedavi uygulandı tam bitti dedim öksürük başladı 1 2 gündür ara ara devam ediyor bugün biraz daha arttı aferin ve ya iburamin zero kullanan oldu mu daha kötü olursa zaten yarın hastahaneye goturucem şuan evde aşırı kötü olmadığı için tedavi uygulamak istiyorum kullananlar yardımcı olabilir mi .