Seatib Merhaba arkadaşlar. Oğluma oda yapacağız inşallah. Beyaz ve ahşap karışımı bir şey olacak boya olarak krem ve mint yeşili olsun dedik sizce nasıl olur. Şöyle olsa daha güzel olur dediğiniz var mı. Önerilere açığız.